Diety dla osób prywatnych

Wszyscy wiemy, że powinniśmy się zdrowo odżywiać, ale dlaczego? Stanowi ono istotny element stylu życia, który aż w 50% jest odpowiedzialny za nasze zdrowie! Dodatkowo umożliwia utrzymanie prawidłowej masy ciała, polepsza samopoczucie i daje energię do działania! Co więcej, stanowi profilaktykę wielu groźnych chorób takich jak cukrzyca, choroby serca, nadciśnienie, otyłość i wiele innych. Jest nieodłącznym elementem leczenia wielu schorzeń, poprawiając stan pacjenta np. w nowotworach, chorobach autoimmunologicznych, zapaleniu trzustki, czy wątroby.

Każdy chce świetnie wyglądać, być zdrowym oraz mieć dobre samopoczucie. Jednocześnie każdy jest inny, ma odmienne potrzeby, cele i upodobania. Dlatego też, każda osoba, która przychodzi po poradę dietetyczną jest traktowana indywidualnie. Jadłospisy dostosowane są do upodobań, a czasami można się zdziwić jak dużo można zjeść wybierając odpowiednie produkty i przy tym zmniejszyć masę ciała. Jeżeli czujesz, że coś w Twoim sposobie odżywiania wymaga poprawy, chcesz schudnąć, podejrzewasz u siebie nadwrażliwości pokarmowe lub Twoja choroba wymaga wspomagania dietetycznego, konsultacja indywidualna jest właśnie dla Ciebie.

Jak wygląda wizyta?

1. Dietetyk zbiera wywiad żywieniowy i lekarski
  2. Prowadzona jest analiza dotychczasowego sposobu odżywiania
  3. Przeprowadzana jest analiza składu ciała – stajemy bosymi stopami na specjalnej wadze, która poza masą ciała pokazuje m.in. % tkanki tłuszczowej i mięśniowej, nawodnienie organizmu, masę tkanki kostnej
  4. Indywidualnie dobrany jadłospis wysyłany jest na adres e-mail po 3-5 dniach lub można go odebrać w wersji papierowej

Chcesz wiedzieć jak wygląda pierwsza oraz kolejne wiyty u dietetyka? Jakie informacje należy przygotować by diagnoza i porady były jeszcze efektywniejsze? Dowiedz się więcej: przebieg konsultacji dietetycznej.

Jeśli:

• Chcesz schudnąć
  • Chcesz wykonać pomiary składu ciała
  • Chcesz zdrowo się odżywiać
  • Masz problemy z tarczycą
  • Walczysz z chorobą nowotworową
  • Chcesz, aby dieta była dopasowana do Twoich potrzeb i możliwości
  • Planujesz ciążę lub jesteś w ciąży
  • Masz cukrzycę i chciałbyś/chciałabyś lepiej ją kontrolować
  • Chorujesz na nadciśnienie lub inne choroby układu krążenia
  • Refluks przeszkadza Ci w codziennym funkcjonowaniu
  • Cierpisz na niewydolność nerek, dnę moczanową lub inne choroby, w których żywienie odgrywa istotną rolę
  • Jesteś alergikiem
  • Stosujesz dietę wegetariańską lub wegańską i obawiasz się niedoborów składników odżywczych
  • Stosujesz dietę bezglutenową
  • Jesteś rodzicem i chcesz, by dziecko miało pełnowartościowe, zbilansowane posiłki
  • Nie wiesz, które kupowane przez Ciebie produkty są odpowiednie i chciałbyś nauczyć się je wybierać podczas zakupów z dietetykiem

Nie zwlekaj z wizytą i już dziś skorzystaj z oferty konsultacji dietetycznych dla osób prywatnych, które odbywają się przy wykorzystaniu nowoczesnego sprzętu firmy TANITA, a wszystkie jadłospisy układane są w programie Dieta 5, który wydany został przez Instytut Żywności i Żywienia Człowieka.